Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

30 éves a Giants Stadionos fellépés

2020. június 16. - Szigi.
Ma 30 éve volt a Depeche Mode legendás fellépése New Yorkban (egészen pontosan East Rutherford-ban), a Giants Stadionban - impozáns név, lenyűgöző számok (állítólag több, mint 50 ezer néző látta a koncertet). A Depeche Mode aranyidőszaka ez az Egyesült Államokban...
 
Két bejegyzés erejéig ezzel a koncerttel foglalkozunk. Nézzük elsőként a DM Live Wiki oldal visszaemlékezését:
 
Malibu Sue, a WDRE-FM 92.7 legendás rádiós személyisége részesült abban a megtiszteltetésben, hogy bemutatta a zenekart a színpadon. Malibu: "Karrierem legszebb emléke, amikor a banda felkért, hogy lépjek a színpadra, hogy bemutassam őket, még 1990-ben, a Giants Stadionban. A fogadtatást, amit akkor kaptam az imádott hallgatóimtól, könnyeket csalt a szemembe. A nyolcvanezres (sic!) tömeg előtt állni ijesztő élmény volt őszintén szólva, de nagyon hálás voltam az együttesnek a lehetőségért! Annyira meghatottnak és megtiszteltnek éreztem magam, hogy alig tudtam kinyögni a tömegnek, hogy "szeretlek titeket!". Felvillanyozó élmény volt."
 
Szintén Malibunak van egy vicces emléke az előzenekarról, a Nitzer Ebb-ről: "A Nitzer Ebb volt az előzenekar, személyesen a Depeche kérte fel őket. Egyszer aztán nekem kellett megmentem a csávót (nem emlékszem, hogy Bon vagy Doug volt), mert úgy döntött emberünk, hogy kikúszik a sajtószoba nyitott ablakán (ahol a Depeche-t néztük), és majdnem lezuhant az ablakból! Én ragadtam meg és húztam vissza az ablakból!"
 
Bon Harris a Nitzer Ebb-ből így emlékszik vissza az estére: "Emlékszem egy áramkimaradásra a Giants Stadionban, ami azonnal tönkrevágta az összes berendezésünket. Mondhatjuk, hogy eléggé telt ház volt - lehettek vagy 75 ezren - és teljes csend az essexi srácok részéről! Doug (MacCarthy) improvizált néhány vicces sziporkát, amíg újra tudtunk indulni. Néhány percbe beletelt, de újra tudtunk indulni. Ez a néhány perc jópár évet elvett az életemből".
 
Mark Ellis, azaz Flood is új munkát szerzett ezen az estén: "Vicces sztori, éppen New York-ban voltam, a Giants Stadionban, egy Depeche Mode koncerten. Egy csapásra megnéztem a Nitzer Ebb-et és a The Jesus And Mary Chain-t. Ott álltam tehát a sajtópáholyban, integettem a tömegnek és teljesen részeg voltak. Egyszer csak Anton Corbijn jött be a páholyba, odajött hozzám és azt mondta: "Itt van néhány barátom, aki szeretne veled beszélni pár szót". Erre bejött két fószer zsákokkal a fejükön és kapucniban, majd levették azt, és Adam volt és Bono a U2-ból. Azt mondták: "Figyi, azok után, amit a Depeche Mode-nak dolgoztál, volna kedved velünk dolgozni Berlinben, a következő albumunkon, az Achtung Baby-n?" És erre azt mondtam: "Igen".
 
Nemcsak Adam Clayton és Bono vett részt a koncerten. Feltűnt D.A. Pennebaker és Chris Hegedus is, a 101 film néhány szereplője, valamint Hollywood-ból Eddie Murphy és Sylvester Stallone.
 
Nézzünk meg egy korabeli bejátszást a Giants Stadionos fellépésről:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1415812034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása