Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

"Azt se tudtam, hol vagyok" - Dave kicsit izgult a 15 évvel ezelőtti Bowery Ballroom koncerten :D

2020. október 28. - Szigi.
Dave két évvel később így emlékezett a Touring The Angel ma 15 évvel ezelőtti nyitókoncertjére:
 
""Nagyon élveztem a Bowery-koncertet. Vicces volt. Extrém idegesek voltunk. Akkor már csomó ideje nem játszottunk együtt. Ez volt a főpróbánk, tehát ez volt az első alkalom, hogy együtt játszottunk dalokat az új lemezről. De jól sikerül. Egyike volt azoknak a bizonyos szürreális élményeknek. Az tuti, hogy az első 3 számnál azt se tudtam, hogy hol vagyok."
 
Íme egy korabeli újságcikkből jónéhány kép a koncertől:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9416255686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása