Nézzük tehát a Strangelove és a Pimpf koncertverzióit! Természetesen nem is kezdhetek mással, mint a Music For The Masses Tour összes koncertjét felvezető PIMPF "élő" változatával (természetesen a dal szalagról ment).
Dave Bascombe, aki 1987 novemberében megnézte a párizsi Omnisport D’Bercy-ben tartott koncertet, ami egyike volt a legelső európai tuméállomásnak, így emlékszik a „fantasztikus nyitányra”: „A Pimpf-et használták az albumról, ami bevezetésnek nagyon ijesztő és wagneri volt, plusz mindenhol narancssárga megafonok voltak elhelyezve a hangfaltartók tetején. Olyan volt, mint valami náci politikai rendezvény, lélegzetelállító.”
Alan: "A turné összes koncertje a 'Pimpf'-el kezdődött, így most, amikor meghallom ezt a dallamot, egy nagyon pontos emléket idéz fel bennem: ez volt a jele annak, hogy mindjárt színpadra lépünk, egy pillanat, amikor elkezdett kirázni a hideg veríték. A 'Pimpf' eredetileg csak egy B-oldal volt, de végül felkerült a 'Music For The Masses'-re. Azt hiszem, így hívták a Hitlerjugend fiatal tagjait. Ez a zene azt a politikai légkört tükrözi, ami a nácizmus felemelkedése idején uralkodott - főleg a nagyzenekari, meglehetősen nyomasztó aspektusa miatt."
Noha a turnét megörökítő 101 kiadványon csak egy alig 1 perces verzió szerepelt a Pimpf-ből, szerencsére a kiadványhoz tartozó filmben hosszabban is szerepelt a 101 (sőt, aztán az SACD újrakiadáson már szintén teljes hosszában volt megtalálható.). Fontos megjegyezni, hogy az albumverziós Pimpf-et játszák, nem a valamivel hosszabb kislemezverziósat. Íme: