Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Miről szól a Home szövege?

2022. június 16. - Szigi.
És hogy miről szól a ma 25 éve megjelent Home szövege? Az igencsak ködös megfogalmazás valami halálközeli, végzetszerű, ám mégis fennkölt dologról mesél; ám szerencsére meglepően közlékeny volt ennek a dalnak a szövegével Martin.
 
2010-ben ezt nyilatkozta: "Hogy őszinte legyek, ez a dal életem egy elég sötét időszakában íródott, amikor felismertem, hogy mennyire függök az alkoholtól, ez tölti ki a mindennapjaimat. Láttam, hogy az egész életmódomat befolyásolja már, és azt hiszem, a dal egy módja volt annak, hogy rögzítsem a "lemondásomat" ebben a helyzetben."
 
2017-ben, némiképp meglepő módon a Time Talks beszélgetésen még nyíltabban beszélt: "Akkoriban egy nagyon sötét időszakon mentem keresztül, és elképzeltem, hogy nagyon hamar sírba kerülök, és a dal arról szól, hogy elfogadom ezt a helyzetet".
 
Íme az említett, az albumverziónál is 4 perccel hosszabb Home kislemezverzió, a The Singles 86-98 címet viselő gyűjteményes lemezről:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3317857419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása