Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Elő a kasztanyettákkal!

2022. augusztus 24. - Szigi.
A Never Let Me Down Again kislemez egy ekkor még kiadás előtt álló dal egy verziójával zárult: ez a TO HAVE AND TO HOLD (SPANISH TASTER)!. Ez tulajdonképpen a későbbi albumszám Martin által készített demója. Imádnivaló, latinos hangulat, kasztanyetta-hangok, ütős dobok - egy üde popos színfolt a kislemezen! Ugyanakkor nem tudjuk nem idézni Alan Wildert: "Martin a szokásos módon megmutatta a demóját a dalnak, és annak ellenére, hogy kedveltem a dalt, az eredeti ötlet az én ízlésemnek túl "könnyűsúlyú" volt (és úgy éreztem, hogy az albumhoz képest is), így hát sötétebb, hangulatosabb irányba toltam el. Ez volt az alapverziója a dalnak, amelyet mindigis az albumon akartam látni. Martin azonban nagyon ragaszkodott az ő poposabb demójához, és azt mondta, hogy azt is szeretné rögzíteni - ez lett tehát a "Spanish Taster" verzió. Nem volt szó harcról, vagy ilyesmiről, egyszerűen csak Martin máshogy látta a dalt, mint én. Nem hiszem, hogy lehetne tökéletesebb példa a zenei különbségre Martin és köztem."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2317913763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása