Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Oh My Love

2023. április 28. - Szigi.
A musichangulat után ismét visszatér az elektronika: a hetedik dal az OH MY LOVE Martin ma 20 éve megjelent, Counterfeit 2 című szólólemezén. Martin az elektronikus köntös ellenére nagy tisztelettel nyúl John Lennon szerelmi vallomásához, majd a dalszöveg eléneklése után hosszas ambient átvezető hallható az ezután következő dalba.
 
Az Oh My Love eredetileg Beatles dalnak indult, még 1968-ban rögzítették, végül John Lennon 1971-es Imagine című lemezén jelent meg Lennon szerelmi vallomása Yoko Ono-hoz.
 
Martin: "Néhány dalszerző nélkül, akiket ezen az albumon feldolgoztam, valószínűleg nem lettem volna az a fajta dalszerző, aki vagyok, és valószínűleg John Lennon a legjobb példa erre. Nagyon szeretem azt az érzékenységet, amit a zenéjében is közvetített, és mindig is próbáltam magam is elérni valamennyit ebből, és ismétlem, valószínűleg volt néhány dal John Lennontól, amit választhattam volna, de nagyon tetszett ennek az egyszerűsége. (...) Az 'Oh My Love'-ot az eredeti akkordok töredékére is le tudnám redukálni, és még mindig ugyanaz a dal lenne. (...) Úgy érzem, hogy sok támadást fogok kapni ezzel a feldolgozással kapcsolatban. Egy Lennon-dalt elektronikussá tenni mindig egy kicsit szentségtörés, ráadásul amikor Lennont feldolgozod, akkor arról hirtelen mindenkinek véleménye lesz. Ez volt az egyik legbonyolultabb dal, ami a lemezre került. Keményen dolgoztunk rajta. Meg kellett találnunk a megfelelő hangzást."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2618111250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása