Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Hold On

2023. június 02. - Szigi.

A Paper Monsters második dala, a HOLD ON vezeti be az album nagyszámú ballada-apparátusát. Szépséges, egyszerű dal, mormogó basszusokon, kellemes, finom gitárjátékkal, már-már gospeles jellegű refrénnel: teljesen jó, kerek dal, csak éppen nem Depeche Mode-os...

Dave ezt nyilatkozta a dalról: "Van benne valami, ami nagyon egyszerű, de ugyanakkor nagyon nagy érzésű dolog, egyfajta univerzális érzés. Nekem is az az üzenete, hogy "tarts ki", és tovább kell nyomulnod, és ragaszkodnod kell az álmaidhoz és az ötleteidhez. És úgy érzem, hogy bizonyos értelemben a dal Istenről is szól, és arról, hogy mit érzek, mit jelent számomra Isten. Éss tudod, bárhogy is nevezzük - ez az erő, az univerzum számomra. A dalszöveg először azért született meg, mert úgy éreztem, hogy próbára tettek - mert mindig próbára tesznek az élet különböző területein - és rájöttem, hogy ezek nem is igazi próbák, hanem ajándékok, lehetőségek. Dolgok, amiket kaptam, hogy talán változtassak, talán más utat válasszak valamiben. Valójában ebből született a dal. Azt akartam, hogy legyen egyfajta bluesos, country-szerű hangulata, de ugyanakkor nagyon modern éle van, és azt akartam, hogy a refrén nagyon-nagyon egyszerű legyen. Volt valami abban, ahogy Knox bizonyos akkordokat játszott, és amikor először volt ez a kis akkordformáció, és eljátszotta nekem, nekem már megvolt néhány szó és 1-2 versszak, illetve a cím, a "Hold On" ötlete. Elkezdett játszani, én pedig elkezdtem énekeltem a dalt, a dallamot, és pont jól jött ki - ez volt az egyik olyan dal, amihez tényleg semmi köze nem volt egyikünknek sem, amikor írtuk."

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2018136278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása