Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Dave először stage divingol: 1993 Mannheim

2023. június 12. - Szigi.
30 éve Mannheimben lépett fel a Depeche Mode. Dave itt ugrott először a közönség soraiba. Az énekes így beszélt erről később:
 
""Mannheimben egyszerűen túl messzire mentem, túlságosan a színpad elejére. Szinte hallottam: "Te kibaszott idióta, túl messzire mentél!" Egyszerűen tudtam, hogy nem fogok visszamenni. Szóval ez volt az első alkalom. Azt gondoltam, baszd meg, akár beléjük is repülhetek, úgyis fel fognak szedni a földről. Szóval beugrottam, és megkaptam életem egyik legnagyobb büntetését... egyszerűen széttéptek, mielőtt visszatettek volna a színpadra. (...) [A félelem hiánya] az egész lényege [a stage divingnak]. Ezt Mannheimben tanultam meg, amikor véletlenül megtettem. Azt gondoltam, ha már megcsinálom, akkor úgy fogom csinálni, mintha 16 évesen Basildonban, az Oswald Park uszodában ugranék le a deszkáról. Én és a haverom, Jay mindig leugrottunk a deszkáról, amikor már elég bátorságot gyűjtöttünk hozzá. Csak úgy: valaki úgyis fel fog emelni, széttéphetnek, de végül visszatesznek a színpadra Érzed, ijesztő, fura dolog, ahogy az a sok kéz, milliónyi kéz van rajtad, húznak, és arcokat látsz, és hirtelen meglátod az egyik biztonsági őrünket, aki azt mondja: "Dave, elkaptunk". Letépték a pólómat, nagyon vicces volt. Ha ezt ma este [Budapesten] csinálták volna, nem tudtam volna kijutni, semmiképp. Nem vagyok olyan erős."
 
Daryl Bamonte nem említette meg a turnénaplóban ezt az eseményt, inkább a turné nyűgjeiről írt lakonikus rövidséggel: "Reggel 7-kor elmentem egy reptéri diszkóba. Igen. Ennyire kezd rossz lenni."
 
Itt a teljes koncertfelvétel:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9918143706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása