Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

"Hát ember! Hogy jön ehhez a balladához a diszkó?" 29 éves az Enjoy The Silence!

2019. február 05. - Szigi.
Martin: "- Az egyetlen szám, amelyről már a stúdióban tudtuk, hogy sláger lesz. Amikor a demó elkészült az egész olyan ballada-szerű volt, és talán a harmonium változathoz állt közel. Ezt az eredetihez hasonlatos elképzelést ki is adtuk az egyik maxin. Alan jött elő az ötlettel, hogy gyorsítsuk fel és adjunk neki amolyan disco feelinget... Először nagyon ellene voltam, mert azt gondoltam: "Hát ember! Ennek a számnak az a címe, hogy Élvezd A Csendet! Ez egy lassú szám, tele szerénységgel. Hát mi köze van a szerénységnek a disco ritmushoz?!?" Napokig nem aludtam miatta. Aztán jött Alan a felgyorsított változattal, amelyhez próba jelleggel hozzáadtam a gitárt... Azt a gitárt, amely gyakorlatilag a szám igazi hangulatát adja. Ekkor már tudtuk, hogy egy teljes átalakulással ugyan, de elértünk valamit. Be kell valljam, teljesen feleslegesen forgolódtam két napig." (a fordítás a HDMFC honlapjáról származik)
 
Boldog 29. születésnapot, ENJOY THE SILENCE! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6214608832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása