Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

13 éves a Suffer Well! De mi Dave véleménye a dalról? Hát, nem túl rózsás!

2019. március 27. - Szigi.
Dave: "A Suffer Well egy nagy költségvetésű Anton Corbijn kisfilm volt. Sokféle díszlet, szerepek és ruhák. Martin ismét női ruhát ölthetett, de Jonathan-t volt a legnehezebb meggyőzni, különböző okok miatt, amibe nem mennék bele. Nyilván én néztem ki a klipben a legjobban, haha! A dalt én írtam. A 'Playing The Angel' korszakban, amikor elég sok dalt sikerült összehozni. És megmondom őszintén, nem igazán kedvelem. Ott van Jennifer, mint egy angyal, hát nem gyönyörű?! Beöltöztettük, jópofa nem?! Anton ezúttal szépen kiélhette magát, egy egész kisfilmre való ötletet hozott. A dalt, mint mondtam nem szeretem, de Martin ragaszkodott hozzá. Ez abban az időszakban volt, amikor sok-sok dalt sikerült hozni, és a többségükkel elégedettebb voltam. Martin viszont csak azt hajtogatta, hogy "Ez a Suffer Well elég jó, kedvelem." Lehet a basszus vonal fogta meg. A dal alapvetően arról szól, hogy van valaki, akinek minden megadatik, sikeres és mégis eltékozolja az életét. Kvázi elpuskázza azt. Valamiért pont jókor, jó időben született a szám. haha! Itt ez a jelenet, amikor a fazon már magára marad, egyedül táncol és nem sokkal később az utcára kerül. Hollywood. Anton maga szállította az ötletet, és valljuk be, nagyon is passzolt rám a szerep. Továbbá kifinomult humora van, itt ez a DM's Bridal Shop jelenet, ami elképesztő. Igen jól hozom a junkie szerepét valamiért. haha! A klip végül képletesen, a Los Angeles-ben töltött végnapjaimat jeleníti meg. elég jól, mínusz a hó persze! A dalszövegbe próbáltam becsempészni valami kiutat, fényt az alagút végén. A sötét tónust szerettem volna feloldani. Ismét ott van, Jen! Reméltem, hogy a refrén picit reményteli és fennkölt lesz, és azzal érezhetővé válik a happy end. Életem három percben. Jópofa klip, és nagyon örülök, hogy Jen, a feleségem szerepelt benne." (a fordítás a HDMFC honlapjáról származik)
 
Boldog 13. születésnapot, SUFFER WELL! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9614716753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása