Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

2001 Boston, Nichelle

2021. július 01. - Szigi.
20 éve Bostonban lépett fel a Depeche Mode. Elég viszontagságos volt viszont az odaút! Nichelle szavai következnek a turnénaplóból:
 
"Bostonban vagyok, és elég viharos volt az utunk. Komoly vihar volt, amin át kellett jutnunk, így a repülés utolsó 20 perce kicsit ijesztő volt. Folyton zuhantunk, majd újra felemelkedtünk - jáj! Georgia, a háttérvokalistanőnk éppen a pilótafülkében tartózkodott ezidőtájt, így mindannyian őt okoltuk a turbulenciáért. Ma este, amikor visszarepülünk New Yorkba, lefoglaltam az ülést a pilótafülkében, amikor leszállunk New Yorkban. Úgy hallottam, hogy elképesztő egy ilyen nagyvárosba leszállni, úgyhogy remélhetőleg holnap mindenkinek el tudom mesélni, milyen volt.
 
Poe most fejezte be a koncertjét, úgyhogy ki kell mennem, hogy ellenőrizzem, hogy a fotósok a helyükön legyenek. Nem hiszem, hogy sokan vannak itt, mivel felhívott egy barátom, aki úton volt, hogy visszafordult, akkora vihar kapta el őket. Jajaj, remélem, hogy a repülőnk nem lesz túl durva visszafelé!
 
Szeretnék köszönetet mondani egy hölgynek aki odajött hozzám a philadelphiai koncert után, és megdicsért a bejegyzéseimért - sajnos a nevét nem jegyeztem meg. Nagyon jó volt ezt hallani, és úgy éreztem, hogy az emberek tényleg olvassák és élvezik az írásaimat, nem pedig kritizálják. Remélem, mindannyian jónak találjátok az írásaimat, és el kell ismerni, hogy az életünk itt a turnén elég unalmas lehet külsős szemmel nézve. Megpróbálom őket olyan érdekessé tenni, amennyire csak lehet, de legyetek velem könyörületesek!
 
Azt is elfelejtettem megköszönni Dan-nek Detroitban, hogy hozott nekem egy michigani pulóvert - nagyon kedves tőle, köszönöm!"
 
Íme a koncert teljes felvétele:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1116610486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása