Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Koncert és érzelmek 20 éve Phoenixben

2021. augusztus 10. - Szigi.
20 éve a tűzforró Arizonában, Phoenixben játszott a Depeche Mode. Nézzük BRAT turnénaplóját:
 
"Amikor azt terveztem, hogy milyen koncerteken dolgozom majd az oldalnak, Phoenix volt a "kizárt dolog" kategória, mivel nem akartam 4,5 órát vezetni a hőségben a 10-es autópályán L.A.-ből Phoenixbe. Bár az út borzalmasan unalmas volt (az egyetlen fénypont - a "Megengedett sebesség 75 mérföld/óra" tábla az arizonai határnál... amúgy is 100-zal mentem), a koncert nagyszerű volt. Remélem, az autókölcsönzőt nem zavarja, hogy a kocsi eleje tele van bogárbéllel (fúj). Azt hiszem, a nagy sebesség és az autópálya nem barátja a kis repülő rovaroknak.
 
Egy beltéri koncert - aahh, végre! Nincs több nem kívánt barnulás (webmester vagyok, tudjátok - nem barnulunk le túl sokat, hacsak nem a számítógép monitorjaitól). Az egyik első dolog, amit láttam, amikor én és a "plusz egy főm" (Alex) beléptünk a helyszínre, az volt, hogy két srácot kirúgtak, mert "Bong-tagokat" viseltek (laminált lapokat, amelyeket a Bong internetes levelezőlistáján lévők készítettek, hogy felismerhessék egymást). A hangbeállás alatt az "In Your Room" egy eléggé szokatlan verzióját hallgathattuk meg (nagyon "boldog" voltam - talán egy nap majd könyöröghetek, hogy egy részletet feltegyek az oldalra).
 
Mint a turné legtöbb más koncertjén, amin ott voltam, a tömeg hangos volt (értsd: majdnem összetörte a mikrofont a videokamerámon). Egy szép csúcspont volt a "When The Body Speaks" alatt, amikor Dave a dal felénél odafordult Martinhoz, és azt mondta: "Gyönyörű dalt írtál, Martin!". A másik, amikor Dave egy rajongóval énekelte az "I Feel Loved" refrénjét. Külön köszönet a lánynak, aki megajándékozott a Hello Kitty órával (úgy néztem ki, mint akinek szüksége van rá?) :). Martin akusztikus száma az este folyamán a "Sister of Night" volt.
 
A koncert után elmentem a backstage after show partyra a kötelező ingyenes üdítőre és nacho chipsre és végignéztem egy csocsómeccset Martin és Philpott, valamint Peter és Christian között. Aztán elhagytam Phoenixet, és 5 óra alatt hazaértem Los Angelesbe. Az alvást túlértékelt... "
 
A koncert meghallgatható és letölthető a DM Live Wiki oldalnak köszönhetően.

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr8816655094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása