Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Az Exciter korszak megpróbáltatásai - friss Dave interjú!

2021. október 14. - Szigi.
Dave egy mai interjúban ismét kitért az Exciter-korszak stúdiófelvételei alatt érzett frusztrációira.
 
Dave: "Őszintén szólva, ha nem csináltam volna meg a Paper Monsters-t 2003-ban, akkor eléggé valószínű, hogy az Exciter lett volna az utolsó DM lemez. Nem hiszem, hogy bármilyen Depeche Mode lemez készítésében részt vettem volna anélkül.
 
Az Exciter munkálatainak során érzett kiábrándultságáról Gahan így emlékezett: "Ennek a lemeznek a felvétele számomra az egyik legnyomorúságosabb stúdióidőszak volt. Volt valami számomra a session-ökben, ami ismétlődő, unalmas, és a címe ellenére nem valami izgalmas volt"
 
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem lett végül egy igazán remek album az Exciter, de emlékszem arra a pillanatra, amikor a vezérlőteremben énekeltem és közbenéztem a szobában. Mark Bell (a néhai producere a lemeznek) a másik szobában volt a kanapén. Fletch a laptopja fölé görnyedve internetről szedett hangokon dolgozott. Martin pedig a sarokban állt és a billentyűs részen dolgozott.
 
Én pedig a másik szobában álltam, és néztem őket az üvegen keresztül, és emlékszem, hogy gyakoroltam egy dalt, és arra gondoltam, hogy ebből kurvára elegem van!
 
Mekkorát tévedtem! Azt hiszem, azóta készítettünk néhányat a legjobb lemezeinkből."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9516721188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása